|
|
|
FAALİYETLERİMİZ |
|
Bakım ve Revizyonda standardı Oluşturmak |
|
Sektörümüzde, kaliteli ve müşterisine sorun yaşatmayan firmalar olduğu kadar para gayesi güdüp müşterisini mağdur eden firmalar da maalesef ki var. Dernek olarak bu firmaları asgariye indirmek için derneğimizin çatısı altında birleşip standartlara uygun montaj, bakım, arıza ve revizyon hizmetlerinin verilmesi için gerekli adımlar atmak istiyoruz. Bu anlamda, açıkça belirtmeliyiz ki; yetkisi olmayan merdiven altı diye tabir edilen firmalarla çok ciddi mücadele edeceğiz. Bu firmalar fatura kesmeyerek, devleti zarara uğratmakta, firmalarına milyonlara yatırım yapan insanlarla haksız rekabete girip sektörü zarara uğratmaktadırlar. |
|
|
Bakım Arıza Teknik Servis Elemanlarının Geliştirilmesi |
|
Bu konuda personelimizi çok önemli ölçüde eğitmemiz gerekiyor. Hem mesleki olarak hem insani ilişkiler olarak; teknik servis konusundaki personel, bu işin ustalık boyutunda en üst noktaya ulaşmış personel olmalıdır. Maalesef işimizin ağır olması, yetiştirilecek personel bulamamız, bakım fiyatlarındaki düşük fiyat politikası sebebi ile personelin hak ettiği karşılığını alamaması, bir kaç ay ya da yıl çalışan personelin firma açması hatta taşeron olarak çalışmaya karar vermesi gibi sebeplerle yetişmiş kaliteli personel bulunamıyor. DOKAS Yönetim Kurulu ve üyelerimizin ortak hedefi bu konuda önümüze engel olan konuları kaldırmak ve aşmaktır. |
|
|
Sektörle alakalı gereksiz, bilgi kirliliğini bölgemiz adına ortadan kaldırmak |
|
Gerekli ve doğru açıklamaları, yönetmelikleri, müşterilerimizle hızlı bir şekilde paylaşmak, insanları bilgilendirmek konusunda önemli eksikler olduğunu tespit ederek bu konuya ağırlık verecek birtakım çalışmalar yürütmeye başladık. Bu konu ile alakalı her ne kadar Bakanlığa, akredite firmalara, belediyelere görev düşüyor ise de DOKAS olarak bizler de bir sivil toplum örgütü olarak elini taşın altına koyup sureci daha da hızlandırmak istiyoruz. Buradaki en büyük sorun, periyodik kontroller hakkında kamuoyuna yeterli bilgi verilmediği için, kontroller sonrasında firmalar ile müşteriler sorunlar yaşıyorlar. Bu sorunları asgariye indirmek istiyoruz |
|
|
Dernek binası herkese hizmet sunacak |
|
Derneğimizin merkezini hizmet içi eğitimlerin verileceği, üyelerimizin gün içerisinde vakit geçirebilecekleri, sohbet edebilecekleri, müşterilerine sunumlar yapabileceği, toplantı alanları olan bir yapıya taşımayı düşünüyoruz. |
|
|
Bakım fiyatlarının düzenlenmesi |
|
Bakım fiyatlarının düzenlenmesi de bizim öncelikli projelerimiz arasında. Bakım fiyatlarını hem firmaları zarar ettirmeyecek hem kaliteli hizmetin önüne geçmeyecek şekilde dizayn ederek, bunun sonuçlarının da müşterilere yarayacağı bir düzeye getirmek üzerine çalışmalarımıza başladık. |
|
|
Çağrı merkezi projesi |
|
En büyük isteklerimizden birisi de bölgede bir çağrı merkezi kurabilmek. Bunun için hem görev süremiz yeterli olur hem de üyelerimizden aldığımız destek ile başarılı olabilirsek, ilerleyen süreçte DOKAS'a mensup firmaların 7/24 arıza kayıtlarını alarak, bu kayıtları firmalara yönlendiren bir çağrı merkezi kurmayı istiyoruz. |
|
|
Bölgedeki ara eleman eksiğinin tamamlanması çalışmaları |
|
Sektörümüzdeki ortak hedeflerden biri olan; ara eleman yetiştirilmesi konusunda da çalışmalar yapmak istiyoruz. En büyük hedefimiz; asansör sektörünü tanıyan, okulda yetiştirilmiş, çıraklık okulundan başlayarak eğitim almış ara personeli bu sektöre kazandırabilmek istiyoruz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|